Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOPY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti MELITA GROUP s.r.o., se sídlem Lomená 970, 252 42 Praha - Jesenice, IČO 05079900, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 258015 - vedeném u Městský soud v Praze, e -mail info@freshubrousky.cz, telefonní číslo 776 725 588, adresa provozovny V Lužích 818/23 Halla F, 142 00 Praha - Libuš („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících („Vy“ nebo „Kupující“), a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách https://www.freshubrousky.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.freshubrousky.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Komunikace mezi Prodávajícím a kupujícím probíhá primárně na dálku. Pro účely Smlouvy jsou rovněž použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás. Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).

Pokud některá část Podmínek odporuje společnému ujednání, které bylo společně schváleno v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, má tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. DEFINICE TERMÍNŮ
    • Cena je finanční částka, kterou budete platíte za Zboží Prodávajícímu;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou platíte za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený Prodávajícím v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Poptávka je Váš návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Prodávajícím;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jenž umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba poptávající na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako Poptávající;
    • Zboží je vše, co můžete poptat na E-shopu.
  2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
    • Poptání Zboží je možné pouze prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.
    • Při Poptání Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
    • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží poptaného jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Smlouva s Námi se uzavírá pouze v českém jazyce.
    • Smlouva je uzavírána na dálku. Smlouva je uzavřena okamžikem Vašeho zaplacení zálohy ve výši 30 % z Celkové ceny Poptávky, resp. připsáním 30% zálohy na účet Prodávajícího. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy sami. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Poptávky souhlasíte s tím, že technické prostředky komunikace na dálku jsou využity pro účely uzavření Smlouvy a další komunikaci.
    • K uzavření Smlouvy je nezbytná úhrada 30% zálohy, kalkulovaná z Celkové ceny vybraného zboží. Ve Vašem návrhu (Poptávce) na uzavření Smlouvy musí být uvedeny následující údaje:
      1. Informace o Poptávaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Poptávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu a fakturační adresu (je-li odlišná od adresy doručovací), telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Poptávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisknutí tlačítka „Odeslat“ Poptávku dokončíte. Před stisknutím tlačítka potvrďte Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Poptávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Odeslat“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Poptávku Vám v co nejkratší době poté, co Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši emailovou adresu zadanou v Poptávce. Součástí potvrzení je shrnutí Vaší Poptávky, a výzva k dodání grafiky. Objednávka vzniká až okamžikem Vaší úhrady, resp. připsáním 30% zálohy z Celkové ceny Poptávky. Tímto okamžikem je současně uzavřena Smlouva mezi Námi a Vámi. Zaplacením 30% zálohy Celkové ceny jste jako Kupující zavázáni povinnosti zaplacení Celkové ceny Zboží. Současně máte povinnost Zboží převzít.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Poptávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik umožňují naše kapacity. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Poptávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku. Smlouva je v každém případě uzavřena až ve chvíli, kdy Vy uhradíte 30% zálohu z celkové ceny.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo Poptávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Poptávky. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám novou nabídku. Smlouva je i v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy uhradíte 30% zálohu, z celkové ceny. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například, když Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám po naší výzvě prostřednictvím emailové komunikace, na email ze kterého nám potvrdíte grafickou podobu, vzniká závazek k zaplacení zbývajících 70 % Celkové ceny poptávaného zboží.
    • případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Poptávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Poptávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na Poptávku Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Poptávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, může Vám na Zboží poskytnuta se sleva.
  4. UŽIVATELSKÝ ÚČET
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Poptávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Poptávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Poptávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Poptávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
    • Jako první Vás vyzveme po odsouhlasení grafického návrhu emailem. K vytvoření závazné objednávky dojde okamžikem úhrady 30% zálohy z Celkové ceny Poptávky, tímto okamžikem vzniká Smlouvy a jste povinni k doplacení Celkové ceny. Až poté zadáme zboží do výroby. Platbu zbývajících 70 % z ceny po Vás budeme požadovat před, případně při vyzvednutí nebo doručení Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby: Převodem na bankovní účet, hotově na adrese provozovny.
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je 30% záloha splatná po odsouhlasení grafického návrhu, a zbývajících 70% před nebo při doručení objednaného zboží.
      2. Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je 30% záloha splatná po odsouhlasení grafického návrhu, a zbývajících 70 % před nebo při doručení objednaného Zboží.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši emailovou adresu.
    • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až v okamžiku zaplacení Celkové ceny. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena okamžikem provedení platby.
  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 90 dnů od připsání 30% zálohy na náš bankovní účet, způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na Naší provozovně V Lužích 818/23 Halla F, 142 00 Praha – Libuš,
      2. Doručení prostřednictvím společně vybraných a společnou elektronickou komunikací odsouhlasených přepravních společnost.
    • Zboží je možné doručit pouze v rámci České
    • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Vaší Poptávky Zboží. Doba uvedená v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat prostřednictvím emailu.
    • V případě převzetí Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
    • V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Nepřevzetí Zboží nelze interpretovat jako Vaše odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 1000,- Kč za každý započatý den uskladnění Zboží. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné dnem, kdy Vám toto odstoupení zašleme emailem. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla. V případě, kdy si nepřevezmete Zboží ani do 7 dnů ode dne výzvy k převzetí, náleží nám za takové Vaše porušení Smlouvy smluvní pokuta ve výši 1000,- Kč za každý započatý den uskladnění Zboží ode dne stanoveného termínu k jeho převzetí. V případě nepřevzetí Zboží do 30 dnů ode dne zaslání informativní výzvy k převzetí Zboží berete jako Kupující na vědomí a souhlasíte s likvidací Zboží.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši emailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 7 dnů od doručení emailu.
    • Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku jeho převzetí. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • Veškeré zboží v E-shopu je na objednávku, a je uvedena orientační doba jeho dostupnosti, v případě změny Vás budeme vždy informovat:
      1. v případě mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. v případě prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese V Lužích 818/23 Halla F, 142 00 Praha – Libuš. Pro reklamaci můžete využít také Námi poskytovaný vzorový formulář, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. Při uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jakým způsobem požadujete, aby byla vada zboží řešena. Tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
    • Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Vás.

 

  • Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li její odstranění fakticky nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez takové vady.
  • Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z Našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy Vám nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z Ceny Zboží.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  • V případě, že jste podnikatelem, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 14 dnů dnů ode dne převzetí Zboží.
  • V případě, že jste spotřebitelem, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců ode dne převzetí Zboží.
  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám. Všechny výrobky prezentované na tomto webu jsou vyráběny na zakázku dle zadání Kupujícího jako zákazníka, kdy se nejedná o hotové výrobky na skladě. Z tohoto důvodu nemůžete uplatnit běžné ustanovení o odstoupení od smlouvy při koupi zboží na internetu. 
    • Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů).
    • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    • Nejedná-li se o případ odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek jste povinni Nám Zboží zaslat do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
    • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 30 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na jiný účet Vámi zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 5 Podmínek odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
    • My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace nebo nepravdivé údaje. V případě, že nakupujete Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
    • V případě že Vám nedodáme zboží do 90 dní od uzavření Smlouvy, vzniká Vám nárok na odstoupení od kupní smlouvy, a vrácení Vámi uhrazené zálohy v plné výši. Nevzniká Vám nárok na náhradu škody, ušlého zisku, a ani žádného jiného finančního plnění vyjma vrácení již zaplacené částky nám.
    • V případě že nedoplatíte zbývajících 70 % z Celkové ceny před, nebo při doručení Zboží, a to ani po 14 dnech od elektronické výzvy k úhradě emailem, ze které nám potvrdíte grafický návrh, vzniká Nám nárok na odstoupení od kupní smlouvy. V takovém případě se Vámi zaplacená záloha nevrací a propadá v Náš prospěch.
    • Po potvrzení grafického návrhu z Vaší strany, a po uhrazení zálohy 30 % z Celkové ceny je možné odstoupit od kupní smlouvy pouze s propadnutím již uhrazené zálohy v náš prospěch.
  2. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
    • Ve vztahu ke Kupujícím nejsme vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení
      1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@freshubrousky.cz.Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu Kupujícího.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    • Právní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím se řídí vždy právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem a souvisejícími právním předpisy. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze písemně ve formě dodatků na základě vzájemné písemné dohody mezi Prodávajícím a Kupujícím. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny nebo Vám dodáme návrh nové smlouvy na základě Smlouvy, podle níž máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba pro Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží činí 14 dní ode dne zaslání informace o změně Podmínek.
    • V případě vyšší moci nebo nahodilých událostí, které nelze předvídat (např. přírodní katastrofy, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci. Pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky naleznete na našem webu https://www.freshubrousky.cz.
    • Tyto Podmínky nabývají účinnosti 08.2025.

 

 

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát: MELITA GROUP s.r.o., se sídlem Lomená 970, 252 42 Praha - Jesenice, IČO 05079900, adresa skladu V Lužích 818/23 Halla F, 142 00 Praha – Libuš

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

 

Žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: